dags att färga håret igen!

står i köket och lagar mat & bloggar, Senare idag ska jag färga håret igen, väldigt behövligt, ni ska bara se min äckliga utväxt! Ni kan få bilder senare men är superglad att mamma äntligen har köpt hårfärgningsmedel :D
somsagt står jag i köket och gör världens ''svåraste'' maträtt, hehe makaroner , jag är suuuuper duktig  på att göra mat, har morsans gener, kockkkkkk :D
Gjorde två fläter förut, jäääätte sööt thihiih :)
men nu ser jag att det börjar bubbla i vattnet, dags att lägga i makaroner!

Imorgon är det km TAGGAD SOM FAAAAAAAAAAN!
fyfan va kul fotboll är, <3<3<3<3<3<3<3<33<<3

puss <3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0