07:22

Hej, sry för dålig uppdatering,igår följde jag med bella hem och vi hade superkul, snacka lite som va väldigt behövligt, och bakade!
sen gjorde jag inte så mycket mer, jag var helt enkelt inne hela dagen för det är så jävla kallt ute nu !
sitter här super hungrig så ska snart gå och äta något och sen tralla vidare till ännu en dag i skolan!
Imorgon har vi idrottsdag, så underbart kul ! :D ska spela badminton på förmiddagen, sen går hela klassen och tittar på bio , och sen ska vi äta på donken, ah och på eftermiddagen har jag ingen aning om vad vi ska göra! haha.
Dunkar musik så att kanske grannarna vaknar, men nu är jag själv hemma, då får dom fan skylla sig själva!
vill bara säga att bella är den bästa vännen jag har! hon har följt med mig genom så jävla mycket som INGEN annan har!
jag älskar dig bellis!
alla ni andra oxå!

uppdaterar senare<3

Kommentarer
Postat av: bella

älskar dig med vännen , allt du går igenom just nu det går jag i genom och ja finns för dig i vårt och tått kallt och varmt och det är bra at vi snack aomd et för det behövdes , puss på dig undebarste bästis <3

2011-11-16 @ 20:43:11
Postat av: Anonym

älskar dig med vännen , allt du går igenom just nu det går jag i genom och ja finns för dig i vårt och tått kallt och varmt och det är bra at vi snack aomd et för det behövdes , puss på dig undebarste bästis <3

2011-11-16 @ 20:44:42
Postat av: bella

oj råka skicka två ggr men alltid bra med ett par extra <3

2011-11-16 @ 20:45:22

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0