and i love you more and more...

igår var jag somsagt i skövde hela dagen.
Hittade ingenting -.-
bara en deo och den nya mascaran :D

sara sov hos mig, och vi hade en riktigt kul dag :D
okej , jag ska försöka blogga mer...
aja, hon gick hem för ungefär en halvtimmasen, och nu lyssnar ja på musik o camar me artooon :D
och smsar me älskling som e påväg till växsjö =)
idag vet jag inte vad jag ska hitta på. får se.
lägger in ett inlägg senare,



pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssss<3





saknar sommaren något enormt.
ser framemot sommaren sjukt mkt. blir bäst.
västervik & ållevi hela sommarlovet. kyss på de :o

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0