21:54

shushu.
läxor så jag får huvudvärk -.-
prov på fredag,engelska på fredag.
aboshiiit.
idag har jag camat me emmasnuttis i typ 2-3 timmar.
jag kan bara säga att jag älskar henne sjukt mkt.
hon får mig o le för varje sekund.

Imorgon ska jag vara med sarababe. vi ska träna och göra lite grejor :D
saknat henne as mkt.
på fredag drar ja o älsklingensra till skövde för shopping o lite så :)
ska även köpa en väska tror jag.
och kläder o smycken.
Idag är det exakt 4 månader kvar till jag o sara åker till älsklingarna emma och linn
uppe i västervik :)
längtar sjukt mkt.


emmalove<3

saralove<3

linnlove<3

Kommentarer
Postat av: du är fan cp

du ärfan cp,

så sjukt omogen också.



men iaf, tillbaka till din blogg.

din design / header är sjukt ful.

haha, har en 3åring gjort den? :P

jag tycker du ska skaffa hjälp att fixa hela din blogg, för den är grymt tråkig och ful .

2011-03-12 @ 09:03:18
URL: http://dedduu, ,,,,,,,,,,,,
Postat av: linn svensson :)!

aw, älskar dig gummmann §

2011-03-14 @ 19:05:45
URL: http://linnsofialinnea.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0