SOFIA SELANDER STORASYSTER ♥

asså,min vackra storasyster,
jag älskar dig så fffkkkkking mkt,du gör så livet har en mening babe.
alla våra minnen är så oförglömliga!Första gången vi träffades på riktigt.
var på badet.jag fattade först inte att vi blev vänner så fort.
jag fick ett nytt smeknamn av dig ( alexiis) .
asså under senaste tiden har vi vart så jävla bra vänner,så ja inte fattar det själv!
utan dig , vet jag inte vad jag skulle gjort sofia!
lillasyster♥storasyster föralltid!

JAG ÄLSKAR DIG SOFIA SELANDER!
DU ÄR BÄST HJÄRTAT!

Kommentarer
Postat av: sofia

GUMMAN DU ÄR DET BÄSTA SOM FINNS ÄLSKAR DIG!!

DU KOMMER ALLTID HA EN STOR DEL AV MITT HJÄRTA!!!♥

FINNS INTE MÅNGA SOM KAN SÄTTA SIG SÅ SOM DU HAR GJORT ÄLSKAR DIG FETT MYCKET !!♥♥♥♥

2011-07-21 @ 23:41:40
URL: http://sofiines.blogg.se/
Postat av: hanna

tack för att du länkar mig, (: <3

2011-07-22 @ 10:29:21
URL: http://hannnasofia.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0