SEN KOMMENTAR , MEN SVARAR ÄNDÅ.

asså cp , när jag var klar med att skriva allting, så klicka jag fel så allt försvann,hade skrivit jäätte mkt om idag ju :(
Aja sitter o tittar på mtv, nyhet? ;)
Nu ska jag iaf svara på frågorna!
puss ~

Postat av : Simone

1.Vad tkr du om mig ? jag tkr du är en underbar tjej egentligen, vi har vart ovänner mkt, men jag orkar ine slösa tid på att vara osams med dig, för du är en av dom jag NÄSTAN känt längst,jag tkr vi borde träffas mer än va vi gör nu!, jag älskar dig , även fast jag inte bevisar det.Men vi får se hur det blir framöver, men jag kmr aldrig släppa dig.
2.Hur bra är jag på fotboll? 0-10 %- venne, typ 8 elle någt
3.Hur länge har du känt mig ? - sen försa året i skolan.
4.vad skulle du göra om jag dog? - skulle du dö, skulle jag inte dö, jag skulle leva för dig,för, ja!
5.Gillar du mig? - jade klart.
6.Kommer du svara på dom hära frågorna?:) - ja!

Det var allt, ska typ äta snart tror jag, vi får se hur de blir,
Nu ska jag iaf göra någooot.


vi hörs !

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0