MOTHERLOVER!

sitter la o lyssnar på en grym låt , Motherlover - The Lonely Island Ft.Justin Timberlake.♥
Snackar me kasper o lite guet folk på msn åxå,idag blire kanske träffa victoria igen ,
Om inte så ska jag träffa sofia och dra till ålllevi,och där är massa ;)
Ehm juste,ja fyllde ju år i måndags,har fått en ny spegel.lampa,systemkamera,ngn sak från ngn,vet inte vem (a)hah,och sen ska jag ha kalas på söndag,så får la lite då med :)
åker till pappa på lördag, och då kanske sara följer med eftersom hon är så fett saknad!
Och sen på måndag åker jag o emelie eventuellt tåg upp te strömstad,om inte stjusar hennes farsa uppp oss,så är vi la där några dagar ;) trevligt trevligt! nepp,nu ska jag få i mig ngt, makaroner eller något,som ja alltid gör när ja ä ensam hemma (a) jag o kaspergullet har något gemensamt (a)<3

Puss~

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0