KEEP ON DANCING TILL THE WORLD ENDS.

Godmorgon,för er som inte visste, sov jag till tjugo i ett idag, har aldrig sovit så långt (a)
ehm , Lillan har fått ett föl, och de är superduper söööööööött, får bild snart ;)
snackar me kasper och henke nu, och ska snart äta paj med familjen minus pappa, plus bella ;)
ska bli gottigott :D
idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, sitter o tittar på mtv oså ;)
aja, nu får ni la en bild dårå, puss på er alla ~

sötis, jag har tatt massa bilder,men ingen blev bra, så tog jennys bild ;)


Kommentarer
Postat av: emmapasschier

såg den jag oxå!

2011-07-05 @ 18:16:43
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0