I WAS BORN TO BE SOMEBODY..

tjännääää,Har typ precis vaknat,pappa väckte mig,och jag vet inte varför Oo,
aja mennneee,ah juste vi ska ju åka ut me husbilen, :) Mitt batteri har precis laddat klart till kameran,mobilen är full-laddad, och allt är superbra just nu :) Jao,finns inte så mkt mer att säga förutom att jag ska te danmakr/öland/gotland, ngt av dem,så jag vill inte ha med mig datan,så de kommer tyvärr bli en dålig uppdatering.jag uppdaterar igen på söndag eller månad.
Klockan är 07:27 och jag är fan super trött,detta är tidigaste dagen jag vaknat.
och när ja precis vakna va ja hur pigg som helst,men nu sjönk jag ihop.
Jaja, veronika är o hämtar jenny nu i fkp och snart ska vi keka ;)
Våran husbil är inte den nyaste och vackraste, men den är ändå skit mysig,i början tyckte jag den va ful oså,men nu har jag vant mej vid den. Ne nu ska jag gå ut i köket , för jag hörde att bissen kom :D
Hare gött allihopa.

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0