FRÅGESTUND - AVSLUTAD.

Postat av: bella

1 va tycker du om mig ? - Jag tycker du är världens finaste barndomsvän,för mig är du hela min värld.du och jag livet ut,och jag kan lova dig att det är vi hela livet.jag älskar dig till tusen bella,ingen bella ingen ballex,ans so is it,du är värd mer än mig, men ändå,jag älskar dig mest bästavän.
2 vem är du kär i förutom amo ? - jag o amir är inte tsm.
3 vem vill du bli ihop med utav arton , martin , robin? - haha ingen,alla är gulliga på sitt sett,men jag gillar en annan:)

 
Postat av: jossen

1. Har du pussat ngn? - Ja.
2. Tycker du att dina fisar luktar choklad?-haha wtf?
3. Binda eller tampong?-gud vad du är seriös kusin!
4. --->Josefine<--- eller Andreas? - båda är bäst på olika sätt.
5. Favorit minne med din underbara kusin Josefine?-alla är lika bra,men de ja kommer ihåg mest är nog vagnarna på ikea :D
6. Vad tycker du är finast med dig själv?-måset jag välja så,ögonen..
7. Gillar du världens bästa Lady Gaga? Vilken är favorit låten? - ja de gör jag väl.. Aalla är favoriter,men den jag lyssnar på nu är The edge of glory <3


hehehe puss<3- puss<3

 
URL: http://jossenhenriksson.blogg.se/
Postat av: yad

1.vad tycker du om mig ? - tkr du är en schysst kille som alltid finns hos en när man behöver en,du är värkligen en ja kan lita på :) vi träffas typ varje dag ;) eller näre är skola
2.vad va jag i dina ögon när vi va osams?-asså.jag var egentligen inte osams med dig.
3. vill du bli vänn med emma igen?-det klart jag vill det !

Postat av: moa!

1: vad tycker du om mig ?-Du är en sjukt lång o söt tjej,som jag diggar till 1000,känner dig faktiskt ganska bra,och du är jääätte bra medspelare på backen i fotbollen ;) pusspådig.
2: stör du dig på sånna som skriver hej på fbchatten hela tiden ?-haha , beror på vem det är :)
3: vilken vän står dig närmast ?-bella eller sara.
4: favorit film ?-she's the man, tror jag .
5: vem saknar du mest just nu ?- benjamin!
haha, bara ngra frågor, kom inte på ngt bra (a)
kraam (L)-puss

URL: http://moaaungh.bloggplatsen.se
Postat av: Jao

Har du pms/mens?-Jag svarar inte på ngra frågor från ngn jag inte känner.
Bhstorlek? -
Haha udda(;

 
Postat av: - victoria

*Vad tycker du ärlig om mig? Helt seriöst.  - för mig är du en av dom finaste vännerna som existerar på denna jordne,för mig är du nästan mitt allt,du har alltid stöttat mej,och vet fan inte hur jag ska tacka dig för det,orkar inte sitta o skriva en hel bibel om dig, men de skulle jag kunna, du betyder mer än ord kan beskriva,och jag hoppas så mkt på o träffa dig i sommar.kyss på dej.
*Vad skulle vara en drömupplevelse för dig?-Att få träffa min vackra häst igen,träffa tokiohotel,
*2 närmsta vän?som jag träffat , bella och sara
*Allra bästa vän?asså,det är svårt o säga en allra bästavän,men som jag känt längst som jag är bästavän med, bella.
*Vem var den första killen du kysste? ( Utöver dagis osv. )-privat.

Puss ! <3

2011-07-02 @ 23:53:33
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

Postat av: - victoria igen

Vad tycker du om lilla mig? - redan svarat på det.
*Är jag duktig som kommenterar?-jäääätte duktig flikka :)
*Erkänn att du är gullig?-det kan jag inte erkänna ;)
*Favoritminne med familjen-pappasfamilj,varje gång jag är här,äre alltid  ett minne,men typ högtider,falkenberg,o massa.
*Favoritdjur? - häst och hund
*Vad vill du bli när du blir äldre? - fotograf eller snickare :)
*Vad vill du ha för bil? - ferarri :D
*Vill du köra moppe?-venne :)
*Vad önskar du dig nu?-systemkamera,pengar.
*Vad skulle du göra om jag kom till dig nu:D? - fukkking skrika så jag dör!
*Vem var den första du pussade? ( Utöver dagis osv. :D ) - privaat
*Hur känns det att bli frågad så här?- your ass hole så kul de är :D
*Vem har gjort din snygga design? HIHI skoja ba;)-inte du tror jag inte (a)
*Jag älskar dig mest pusspss<3- jag dig , puss





Det var allt,startar en ny när jag har tid oså,
sitter just nu och snackar me kasper,vi har jäääätte kul,håller på o letar efter ett namn till min nalle (a)
idag har jag städar rummet,tkte de blev rätt bra;), hi hörs laaaaaaaaa, gör KANSKE ett inlägg senare,även fast kl är tjugo över 12 ;)

pussN


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0