EMELIEWALLSTRÖM♥

Igår hade jag den bästa dagen på länge,med världens bästa vänner.Emelie,bella och simone.Vi tittade på film och lite så,sen så bestämde vi att INTE simone skulle ringa mig på morgonen o väkte mig,Och då trofan att hon gör det haha, så ja,då åker vi till badet .. Jag,simone o emelie, Träffar MASSA guet folk!
idag blir det att sova över med bästavännen emelie, vi har myst o tittat på film förut :D me chips,godis o dricka :D för en stund gick vi en liten promenad me hunden,nu sitter jag vid min stora data o har på dunk och snackar me godingar ;) emelie sitter i min säng o har min bärbara, o sjunger haha ;)
imorgon drar jag o emelie till Lager 157.taggar det som fan!
Nu får ni fan bilder som jag inte laddat upp på 2389402394 år ! ;)

Hahah,så kan det med se ut,vi stack ut o lekte i regnet :D


Igga på mig.


jag älskar er mest ! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie(L)Ballex

älskar dig mest bästavän !<33333333333333333333

du betyder mest!!!!

2011-07-20 @ 23:54:41
Postat av: emelie nilsson

vart gör du din header?:)<3

2011-07-21 @ 16:06:24
Postat av: Tommyfredrikke

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-09-09 @ 11:11:18
URL: http://tommyfredrikke.blogbow.com

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0