dålig uppdatering.

Dålig uppdatering,men gör så ofta jag kan.
ehm , vart på ållevi dom senaste dagarna,igår sov jag hos sofia.vi sov ute på balkongen,skööönt (: igår då,så va vi på badet på dagen.och senare så drog vi te ållevi,och där va typ josse,hanna,dler,johan,linus,kasper,joppe,linus o massa mer med oss.as kul dag :)
Idag drar jag la till pappi♥ och hoppas på att jag kkan va där så länge som möjligt. för träffar nästan aldrig min pappa,beror på att han jobbar i gbg varje dag,och kommer hem på fredag ooch drar te gbg igen på måndagen.så nu ska pappa va hemma efter helgen,den veckan så jag kan träffa han :)
han precis vart ute med hunden,och jag lyssnar på musik och packar :)
så vi hörs la hoppas jag , gör la ett inlägg ikv :)

pussN!


i really love u,but you dont understand how much.

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0