DÅLIG UPPDATERING!!

Helu folkeeeeeeet !
sjukt dålig uppdatering.
vet inte varför, men min boooy sa att jag skulle uppdatera , så då gjorde jag det :)
kom nyss ur duschen.igår o iförrgår var jag med besa!
igår haha, så var besa och kasper♥ på kvällen. Och då bakom skolan äre såhär matvagnar o skit,så då åkte ja o bella i en sånn,sen ramla vi första gången på stolarna som våra donk1 glas stog på ,så mitt krossades (a) och jag fick skrattattack o la mej på marken o kunde fan inte andas nästan,fråga min inte vad som va så jävla kul.xd sen skulle vi åka igen,haha, så ramla vi igen,men denna gången fick jag hjulet och bella på mig haah gjrode så jävla ont,så nu har ja ett stort blåmärke o bula :( haha
Nu är bella påväg hem från skövde,och då åker hon direkt till mig :) så då hittar vi la på något roligt (:
dom närmaste dagarna har besa bara legat på skolans tak o softat :)
vet inte vad jag ska skriva mer xd
Nu ska jag föna håret och fixa mig :D
vi hööööööörs .
~pusss


loveukappe:*

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0