20.43

Förlåtförlåtförlåtförlåt...
jag harinte bloggat på länge,
men har så mycket att göra,och har haft endel problem!
idag har jag pluggat på mitt prov som är på torsdag..
inte specielt kul,men sånt är livet.
sen har jag vart me sarabff♥
hade sjukt kul :)
sen hörde jag att hennes granne(utlänning) dunkade musik där uppe,
då gjorde jag o sara våran variant,Drog på högsta volymen och dunka som fan med basen, :)
det är vi de :D
ska snart lägga mej,gråtit väldigt mkt idag..

puss ♥♥

Och,vill bara säga,vad som händer,så älskar dig emma passchier,du är allt jag någonsin velat ha.
du har uppfyllt min dröm,du är en skatt.du lyser upp min dag.jag älskar dig syster! ♥

Kommentarer
Postat av: linnsvensson :)

vad vare jag sa? ;s

2011-02-08 @ 21:58:49
URL: http://liiinnsvenssoon.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0