The day before Christmas, you begin with the Christmas shopping!

Runt 4 tiden drog jag och mina bästavänner till stan för att köpa lite julklappar nu innan jul!
Blev rätt mycket julklappar, efter vi hade köpt klart drog vi in till Lilla Blå och fikade!
Där satt vi i kanske 2 timmar , käkade,snackade och tog det bara lugnt, när vi ska gå därifrån och ska lämna tallrikarna och glasen och lite sånt så spiller såklart wiebke ut sin oboy som var kvar och jag & bella börjar asgarva, sen ska hon precis ställa det i dendära vagnen så puttar hon ut någons loka flaska som är av glas! och jag brister ut i asgarv, gud så pinsam hon är den bruden hahah!
Åkte inte till pappa idag, utan det blir imorgon vid 12 ungefär, då kommer pappa & resten av familjen o hämtar mig, sen åker vi till farmor och firar lite jul där! sen har jag ingenaning om vad vi ska hitta på :>
nu ska jag inte göra någonting, bara sitta och chilla och skriva med mina fiiina vänner som är inne på msn och fb!

god jul till er alla , ha en riktigt bra jul!
Ta hand om er ♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0