thats why you mad.

haft skolavslutning idag , endast högstadiet ohyes ;) hhaha,det var sjuukt kul,några av våra lärare gjorde en parodi av bruno mars - the lazy song. min mentor var själva ''bruno mars'' haha,jätte kul att se :)
efter jullavslutningen stack vi te skolan och körde typ en lek med klassen, goddamn vad jag älskar min klass <3<3<3<33<33<3<<3 :D
sen skulle vi egentligen äta men jag,mosa,bella,wiebke och emelie drog te biblan istället och träffade några fiiinfina vänner!
vi tillbringade resten av dagen där och låg bara o myste , tihi :) en av dom bästa dagarna på längre måste jag säga.
sen när det stängde gick jag och bella hem tillsammans, när jag sagt hejdå till henne utanför mig så ska jag precis ta av mig ytterkläderna, då ser jag bella komma igen utanför, då har hon SÅKLART tappat sin mobil,så ja , jag tvingas med ut i kylan utan jacka , med foppatofflor i snön, myyyys!
tillslut hittade vi den,den låg i en typ buske i snön, haha..
Nu sitter jag här och är gaaaaaaaaanska trött och ska då sova nu :)
imorgon åker jag till dadiiiii och firar jul med släkten och sen kommer jag hem om 1 vecka,sen kommer BÄSTAEMMA den 30nde och då ska jag tillbringa slutet av lovet med henne, det kommer bli så jävla grymt, kommer sakna mina underbara vänner här i falköping, men jag får stå ut med att inte träffa dom på ett tag nu :/
nu ska jag försöka avsluta detta lååååångalåååångalåååånga inlägg,, hmmm.

haha vi hörs, puss <3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0