Säg inte att jag är allt,om jag en dag är inget.Säg inte att du älskar mig om du en dag tänker hata mig.Se inte åt mitt håll om du en dag tänker titta bort.Lova inget om du nt kan hålla det du sagt.Torka inte mina tårar om du en dag tänker skapa dom.

sitter här med finaemma och vi har precis kekat oss mätta på pizza!mums,,vi har inte gjort så mycket idag , vart med arton och suttit vid datan och dunkat musiiiik.blir väl antagligen att vara med arton igen och sen vet jag inte så mycket mera! Imorgon åker vi till min mormor som fyller 60 och firar henne och äter nyårsmat, senare typ på kvällen ska vi dricka pommac och skjuta raketer, ååzzuum.
Men nu kommer snart arton och vi ska sitta i min trappuppgång och inte ha något liv alls, HAHA, fråga inte varför..
uppdaterar antingen ikväll eller imorgon.
vises!!




Lite smått halv cpbilder från igår kväll/natt!

-tagna från honey's blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ser förhelvete nt klock ut men ni är fina

2011-12-31 @ 13:34:27

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0