I miss u , so fucking much babe!


Du anar inte hur mycket jag saknar dig hjärtat!
alla våra underbara skrattattacker,när vi bara låg och skratta åt ingenting
Du vet när vi låg på golvet,upp med fötterna på din säng och dansade? helt fucking crazy!
asså,du är helt obeskrivlig människa,det finns ingen som betyder så mycket på det sättet du betyder för mig! Jag vet inte hur jag bevisa hur mycket jag uppskattar dig! Allt du gjort för mig och hur mycket du ställt upp för mig, jag vet inte hur jag ska tacka dig! du har visat mig ÄKTA vänskap emma!
Bästavän,du får mig hel,du gör min dag! jag längtar efter dig hela tiden , tänker på dig dygnet runt!
Du fattar inte, hur mycket jag älskar dig, du fattar inte, för fattar inte själv hur jag ska bevisa det!
Du är en riktig äkta vän, som jag ALDRIG släpper, du är något av det finaste som hänt mig bästa!
Glöm våra tråkiga och svåra tider, när du och jag hade det som värst, när vi bråkade som in i helvete!
De dagarna vill jag bara glömma,men det är svårt att glömma dom ! Så mycket vi gått igenom under denna tid är knappt så man kan tro det!
Man kan inte tro att vi har bråkat så som vi har gjort, när vi ser oss såhär underbart lyckliga idag!
Jag kan sitta här hela natten och skriva om dig, men jag saknar dig så JÄVLA mycket emma, fyfan vad jag vill tillbaka och träffa dig! Jag minns hela tågresan ner till dig, hur jävla jobbig den var,vad jag längtade,och var nervös jag var! och när jag såg dig för första gången i hela mitt liv! du vet inte hur lycklig jag blev, du förstår inte! Nu när vi träffas till nyår kommer jag knappt va något nervös, du och jag kör på som aldrig någonsin! det är du och jag nu emma, du och jag! Du gör så jag står med båda fötterna på jorden!
jag älskar dig bästavän du får mig att le när jag är som dåligast!
Du är grym! Du rockar! Du äger, du är helt enkelt bäst!

Kommentarer
Postat av: E M M A

åh mitt ♥

Du ska bara veta hur nervös jag var när jag o mamma stog o väntade på att just ditt tåg skulle komma fram, ja stod o hoppade o skakade och gick fram o tillbaka, det kändes som den längsta väntan i mitt liv men när ditt tåg tillslut kom fram och ja såg dig kliva av tåget så tog mitt hjärta ett extra slag, det var som om all nervositet bara försvann, sen började de.. allt vi gjort asså jag minns allt, skrattatackerna,dampen,när vi bowla o du sköt klotet bakåt, peddogubben med hål i byxorna ja allt..

Du är som luften ja andas , och jag vill bara att du ska vet att utan diig hade ja aldrig stått där ja står nu idag, du har en sån stor inverkan på mitt liv och jag vet ärligt talat inte vem jag var innnan jag träffade dig.

Förlåt för allt dumt, idiotiskt och cp jag sakt och gjort och förlåt för att ja inte är världensbästa hela tiden men som sagt så vet ja inte hur ja ska uppföra mig när du är nära, du får mig att bli galen och jag saknar dig, som fan älskling!

Saknar ditt otroligtsöta skratt, saknar att somna o vakna upp bredvid dig, saknar våra cpryck, våra skrattatacker åt precis ingenting, och jag saknar dina blonda komentarer och dina idiotiska skämt som var så dåliga att dom blev roliga, men det var ändå bara du som skratta åt dom.

Men mest av allt saknar jag den närheten och tryggheten jag fick från dig och när du tittade påå mig och log pådetdär sätter som bara du kan, never forget.

Du är denbästa, och jag hoppas du inser att jag älskar dig så sjukt mycket bästavänn♥♥

2011-12-07 @ 22:04:09
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0