HAPPY NEW YEAR ~ WELCOME 2012 ~ THE LAST POST OF 2011!

Vaknade av emmas alarm vid typ halv 8 , emma stängde av det, båda somnade om , vaknade igen vid 8 somnade om, mamma väckte mig vid 9 , då somnade jag oxå om och sen kl 10 , då gick vi upp, fixade oss, åt frukost och litesånt, sen åkte vi vidare till mormor där vi för det mesta åt , skrattade och hade det trevligt! Sedan åkte vi hem, jag och emma har vart med arton för en stund sen, vi smällde lite raketer och hade de sköj! nu sitter vi här med varsinn data och lyssnar på musik & smaskar på chips,och väntar på att klockan ska slå tolv så vi kan gå ut och smälla dom sista raketerna&dricka årets sista pommac. ;)
snart är det ett nytt år och hoppas det bilr lika bra som 2011!
2011 har vart ett jätte bra år för mig. ! för endel andra har det vart kasst , men absolut inte för mig.
vill inte att det redan ska va slut , men jag spenderar min första dag på 2012 med min emma. lägger KANSKE upp lite bilder på 2011 , får se om jag pallar det :)

minus med 2011 - Det har vart massvis med bråk,skolan har vart kass & inte gått jätte bra , inte med betygen och så utan kompisar och sånt.och att sippa dog..

plus med 2011
- att jag fått vänner som har förändrat mitt liv,träffat världens bästaemma,gjort massor som jag inte ångrat, haft sjukt kul med mina vänner,vart ute sent på kvällarna och bara levt livet.& att jag fått en som värkligen har känslor för mig!

nu ska jag ta och vara lite social med emma, eller försöka, thehe.


/\
|
\/






~



ska försöka avsluta det oxå. haha!

puss<3




Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0