happy life.

1. Hur gammal är du? 12

2. Hur länge har du haft din blogg? 2 år och 5 månader! fast bloggade ingenting mellan 2009-2010 , så typ 1 år då.

3. Hur många är ni i din familj? I mammas familj 3 st och i pappas familk 6 st!

4. När var sista gången du verkligen skrattat? idag!
5. När något är fel, vem är den första personen du vänder dig till? Emma,wiebke eller bella!

6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjort? Ja
7. När var sista gången du grät mycket? 6 augusti!
8. Är det någon du vill göra allt för? Mina vänner & min familj
9. Hur många kan du berätta allt för? emma,wiebke,bella och emelie
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? yes.
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? jao!
12. Beskriv dig själv med ett ord? kaxig!
13. Har du något som hör till ditt ex?
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? nej

15. Fullständigt namn? alexandra elisabeth viktoria kurikka
16. Favoritlåt? många
17. Favoritfärg? allt typ.
18. Bästa vänner? ni vet vilka ni är!

19. En person jag saknar? emma<3<3<333
20. Mitt missbruk? -- ?
21. Favorit butiker? Bikbok, Gina , h&m
22. Favorit djur? Häst & hund
23. Lång? runt 1.64
24. Vem har ditt hjärta? Familj och vänner
25. Favorit film? så många så jag inte kan välja ut en!
26. En hemlighet? !?
27. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10!
28. Vem har du flest minnen med? sara!
29. Människor du nyligen blivit bra kompis med. ...
30. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? Dom flesta av mina vänner

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0