christmas eve !!

Snart är klockan 12 vilket betyder att det inte är julafton mer , har vart hos farmor & farfar hela dagen och firat jul med släkten.efter åkte vi hem och jag gav mina julklappar till familjen , jag fick även en onepiece, så nu går hela familjen runt med en onepiece här i huset, hahh!nu ska jag alldeles strax sova , ska upp tidigt imorgon för att åka till göteborg och träffa min hmm.. farbror blir det, kan säga att jag träffar han minst 1 gång per år, känner han knappt..haha.men ja , jag ska iaf till göteborg och fira jul och ha julklappstävling också:)!


är fett avundsjuk på emma & wiebke som fått iphone 4..
men jag nöjer mej med min iphone 3 som jag haft i 1 år och 5 månader och 13 dagar! lite sprickor här och där men huvudsaken är att den fungerar:)
Ha ett bra slut på julafton mina kära vänner!<3<333<3<3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0