ÄLSKA GÖTEBORG!

Kom hem för ungefär 1-2 timmar sen! Har vart i göteborg och julhandlat och hälsat på syster på sjukhuset!
För min del blev det inte så mycket köp jag köpte ett par byxor till mig själv för 399 kr! fast egentligen skulle jag köpa till sysrarna , men det blir i veckan tror jag! Efter vi hade ''shoppat'' lite så åkte vi somsagt till Östra Sjukhuset och hälsade på älskade syster som ligger där nu! hon har legat inne två somrar, 2 julafton tror jag det är nu! på ett år har hon gjort 6 operationer , hemskt.. men hon är stark , hon klarar vad som helst, hon kämpar, du är bäst sisteer.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på för kul, antingen så sitter jag kvar vid datan lite och gör mat, eller så  går jag raka vägen till sängen och drömmer mig bort, orkaar ingneting justnu, fråga mig inte hur jag inte  kan orka att sova. heehe!imorgon åker jag hem till fina falköping , på kvällen blir det kanske att träffa mina sötisar , tehhe...
ne nu hoppa cpekatten på min och la sig på min mage , så nu ska jag gosa med kissen, vi hörs

seeyaaah!<3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0