28 december

Ligger i sängen och har precis tittat klart på  Chuck haha, riktigt bra serie. Innan det så tittade jag på någon hästshow , fett avundsjuk på dom som har lärt sina hästar så mycket!
Idag ska jag antagligen träffa sofia och ikväll dygnar jag med wiebke och bella! awesome dag .
Imorgon ska jag träffa ali , seif och några mer :)  har sjuuuukt ont i magen, och har det typ hela tiden, vet faktiskt inte varför. Om 2 dagar kommer bästaemma, sjukt va tiden går fort , ska bli hheeelt awesome o träffa henne igen!
nu ska jag ta och fortsätta titta på tv och smsa med seif, ha det braaa

seeyaah!

Kommentarer
Postat av: E M M A

tydligen inte ;) skapliga ''vill ha uppmärksamhet horor''

<3

2011-12-29 @ 00:53:32
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0