23:26

vaknade tjugo över tre idag brevid mina sötnosar bella och wiebke.vid halv 5 skulle bella åka till hårfrisören så jag och wiebke stack hem till mig, åt och satt vid datan lite , sen kom bella och vi gick ut och va med några fina vänner, sen hände lite saker som jag inte vill ta upp här, och ännumer saker och ännumer.. imorgon kommer emma , kan faktiskt knappt tro det, det har gått sjukt fort, men imorgon ska jag träffa min sötis för andra gången i mitt liv.nu ska jag ta och städa rummet för det ser ut som HELVETE nu.. tehhehe, Men nu ska jag vara lite social med emmapemmapäronpung för jag sitter här och camar med henne. hahahhahahaahah,hon är så störd min goding.. puss<3


även om vi är 27 mil ifrån varandra så älskar jag dig oerhört mycket!

- emma passchier , ett hjärta av guld

Kommentarer
Postat av: E M M A

du är för söt babe!

hur långt en ifrån mig du är, känner ja ändå din närhet.

and i never let you go.

älskar dig bästa ♥♥

2011-12-29 @ 23:34:36
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0