11 days left , soon it's christmas!

Ligger i sängen och skriver lite med folket som är sociala vid denna tiden!
Imorse vid tio i 9 åkte jag till wiebke vi fixade oss ungefär likadant , vi skulle göra e liten surprise för bella och emelie och dom andra säkert :)
Jag och wiebke klädde ut oss lite för det var ju julavslutning för år 5 och vi var bakrundskör åt dom iår!
Det gick superbra med lite flumm och sånt med skit i det, vi hade ju kul iaf! :)
Efter vi hade sjungit kom vi tbx till skolan, inte för att skryta men de tog 3-4 minuter att åka från kyrkan till skolan, och det är ganska långt åxå! hehehe!
men iaf, när vi kom tbx till skolan blev min klass bjudna på lussekatter,pepparkakor och saft! vi är rätt awesome!
Sen åt vi och sen hade vi bara bild och spanska kvar! jag och wiebke gick med tomtemössor hela skoldagen, förutom på spanskan för då har vi alltid en fröken som står och bevakar en hela tiden, så nepp jag fick inte ha någon mössa där inte!
nu ikväll har jag vart med dom jag har vart med dom senaste kvällarna! dom är helt awesome måste jag säga..
Nu ska jag fortsätta vara lite social, vi hörs bye <3


så söta var vi todaaaaaaay! :)

Kommentarer
Postat av: bella jaoo

du är awesome bby <3 puss på dig vill me säga du har en underbart fin blogg <3

2011-12-15 @ 21:56:33

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0