1-2 månader sen..

Efter sista lektionen på skoldagen idag hade jag bråttom hem, skulle packa,fixa mig för att sen bli upphämtad att pappa med familj och sen åka vidare up till alingsås! Där hade vi blivit bjudna på julbord. Jag trode att de skulle vara typ 30 pers eller ngt, men sen var de fullt i en hel stor sal! haha 140-160 pers kom.. hahah,
Vi var väl där till 8 eller något, då vi åkte hem och nu sitter jag här med datorn och kände att ja behövde blogga lite!
Har inte träffat min pappa på 1-2 månader, väldigt skönt att äntligen få träffa honom!
Nu ska jag äta något tror jag , och fortsätta titta på tv medans jag sitter i soffan brevid brasan! tihihi, myyyyys!


Jag önskar kärleken var som en vollyboll match , jag ropar "Min!" och alla backar undan

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0