You believe a lie and living in a lie sucker..

Chaaaaaaachaaaaaaaaaa..
har inte uppdaterat på ett tag,har vart på semester,Kan berätta lite (:
I torsdags åkte vi till ullared , campade på ullareds camping o hade de lagom chill o spela minigolf!
nästa dag,åkte vi till falkenberg och titta om de fanns några biljetter till Vallarna,det fanns det inte, eller isåfall fick man vänta tills kvällen,men de orkade vi inte.så vi åkte till danmark,åkte färja från helsingborg till helsingör i danmark.. sen åkte vi ner till Köpenhamn,åt lite o leta camping,men de va fullt på alla,så då åkte vi över Öresundsbron till Malmö och gick in på en ''turistinformation'' där frågade vi va man kunde hitta på i Malmö,men sen är jag så smart så jag säger att vi kan åka till falsterbo,så det gör vi :)
spelade golf,gick till stranden,och så ! sen så tröttna vi på det stället,då åkte vi till en annan camping i ljungby , typ ute i skogen,sen ringde min faster o hennes man och fråga om vi ville komma till high chaprral dagen efter.,o de ville vi ;)dagen efter åkte vi till ett älgsafari och titta på älgar,min största syster är livrädd för älgar eftersom vi har älgar hos pappa,och hon ser ALLTID en älg,aja! fast nu såg jag att det kom i fel ordning,vi var först på älgsafari,sen campingen ;) , aja, sen åkte vi till high chaprral dagen efter o hade jätte kul,sen åkte vi hem. Och nu kom ja hem från pappa för drygt 2 timmar sen,jag är sjuk och trött och har absolut ingenting att göra.har fruktansvärt ont i min hals , har så ont i halsen att de gör ont i öronen..Ne nu ska jag duscha tror jag,sen raka benen,smörja in mig,fixa mig lite,och sitta vid datan och titta bloggar o sen äta,och säkert titta på film o mysa med mig själv :),tänkte starta en frågestund ikv så titta bloggen sen ;) , hööörs

PusseN ~

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0