SVAR PÅ FRÅGESTUND!

Postat av: wiebke!(:

1.ehmm den första killen du pussat:p
2.va ngn dag:P
3.kan du ngn bra blogg man kan titta på?:p
4.ridning eller fotboll?

HAHAHA, jag sa ju att jag är skit dålig på att fråga!:P puss!<3


SVAR:
1.Jonatan tror ja
2.jadå
3.eemmaaithink.blogg.se :) 
4.båda. <3

puss

 
Postat av: - victoria

1. vad tycker du om mig egentligen?
2. vill du bli vän igen.. ?
3. vad tycker du om min blogg? ;d
4. 4-bloggar du följer (:
5. vilka bloggar fastnar du för?
6. vad faller du för hos en kille?
7. vem var den första killen du pussade? ( inte dagis å så :p )
8. vem har du haft seriösast förhållande med ?
9. hur länge var ditt längsta förhållande & med vem?

: http://victoriasdiiary.blogg.se/

SVAR:
1.Du var min bästavän,o bäst.men nu vet jag inte!
2.tror faktiskt inte de
3.bra ;)
4.eemmaaithink.blogg.se   , jooohannasvensson.blogg.se   , tinkerbella.blogg.se   , kenzas.se
5.som har humor,tävlingar,ja asså det är svårt att förklara.
6.vtnt :)
7.jonatan
8.arton,henke,amir,kasper
9.tror det var 3-4 månader , med arton

Postat av: Patricia

Vad tycker du om mig helt ärligt? :))
Hur länge var ditt längsta förhållande?
Vad tkr du om min blogg? :DD
Vdd är det bästa du vet? :)

SVAR :
1.Du är en söt o kaxig tjej som ja typ bråkar med ibland, vi har aldrig träffats, bara sett dig ngn gång :)
2.3-4 månader
3.har aldrig tittat :P haha
4.finns mkt :)

: http://patriciaf.blogg.se/


Postat av: emelie nilsson

1. Vad tycker du om mig?
2. Vart bor du?
3. Gillar du fotboll mycket? ( förnågon sa att du skulle sluta)
4. skriv 2 saker du älskar.
5. skriv två saker du hatar.
kommer inte på nått mer;)

SVAR :
1.Du är en jätte snäll,söt,fin person som ALLTID skrivver potsitiva kommentarer till mig, träffas nåndag? :)
2.falköping ? :)
3.ja de gör ja väl, men asså, jag har typ haft ett ''uppehåll'' så jag typ måste börja om o träna fotboll,och jag tkr själv att ja har blivit dålig :)
4.Hästar och familj o vänner
5.fjärilar (räddfördom) och sparris

 
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Vilka länder har du besökt?
Vad står det i ditt senaste sms i inkorgen?
Vilken är din favoritlåt just nu?

Hoppas det blev bra med frågorna! Kram

SVAR:
1.Bara Danmark och Norge :p
2.''Ah ska bah packa så kommer jag :)''
3.just nu som ja lyssnar på mkt , ''alla vill till himmelen men ingen vill väl dö''


 
: http://tinkerbella.blogg.se/


Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

allt bra??:D

KRAM


SVAR:Haha jadå ;)
kram


http://nexttotheblueeyes.blogg.se/


Postat av: Miss E


vad är din favorit mat? :)

SVAR : haha, vet intee (: all mammas mat är super ;)
 
: http://timelimits.blogg.se/

Postat av: bella

1.Vad är det bästa minnet du har från dig och mig ?
2.vem kan du lita på mest utav dina vänner?
3.vad är det bästa med mig?
4.favorit program ?
5.favorit mat ?
6.favo grönsak?
7.favo frukt?
8.favo godis ?
9. favo årstid ?
10.favo märke på kläder ?
11.vem känenr du bäst av dina vänner?
12.om jag fråga dig om du ville åka en jordenrunt resa med mig vad skulle du sakt då?
13.vad skulle du gjort om jag ramla och inte rörde på mig ?
14.om jag hade det skit jobbigt hemma skulle du erbjudit mig att sova hoss dig ?
15.vad är bra med mig?
16.vad är dåligt med mig?
17.favo färg ?
18.dag eller natt?
19.första killen du pussa?(inte dagis)
20.pinsamaste du gjort ´?

lite onärdiga frågor men ändå <333


SVAR:
1.hmm,alla är minnen när vi är :)
2.dig!!
3.ALLT!
4.haha vet faktiskt inte :D
5.all mammas mat :)
6.hmm.. allt ;) nästan
7.venne (:
8.choklad trorja :)
9.sommar :))
10.wesc<3
11.dig o emelie :)
12.ja helt klart :)
13.då skulle ja gjort så du rörde på dig :)
14.ja de klart
15.allt helt klart
16.att du är jobbig ibland :)
17.allt :)
18.dag ;D
19.Jonatan
20.Okej, vi var på stan,jag och mamma, vi satt på lilla blå,dåså var jag inne på cafét medans hon valde bord,då va de en som va jätte lik mamma man såg bara bakifrån, sen satt hon me ngn ja trode va hennes kompis,så då gick ja fram till henne som ja trode va min mamma, och krama henne bakifrån, så va det inte min mamma, hahah:D



Postat av: Emma n

hej!

1. Vad tycker du om mig?
2. Vad tycker du om min blogg?
3. Favorit killnamn?
4. Känner att jag suger på detta!

Puss på dej!

: http://emmaviktorianystrom.blogg.se/

SVAR:
1.du är världens gulligaste tjej som jag saknar hur jävla mycket som helst,kommer ihåg den dagen du sa ''när vi tar studenten, ska vi ta den tsm'' :) minnena med dej är sjukt kul , saknar dej så de gör ont gmn<3
2.jag tkr den är jätte bra :D
3.Martin tror ja (:
4.haha :)
puss<3


Postat av: moa!

1: vad tkr du om mig,helt ärligt?
2: tkr du de ska bli roligt att börja i samma skola?
3: skulle du vilja vara med mig ngn gång?
4: är jag bra på fotboll?
5: tkr du om ditt utseènde? ( borde du göööra (
6: favorit position i fotbollen?
7: 7 bästa vänner?
några frågor som ja bara kom på, :)

: http://moaungh.blogg.se/


SVAR:
1.Du är en jättebra fotbollskompis,som jag saknar jätte mkt och så :) du är jätte gullig ska du veta
2.jaa :D
3.ja de klart :)
4.ja det är du<3
5.nej absolut inte!
6.BACK<3<3<3<3<3
7.Bella,Emelie,Wiebke,Lottie,arton,martin,alva,johanna
:)

Postat av: emmapasschier

första killen du strulade med?
gillar du bajs?
vad tycker du om mig, helt ärligt?
vem betyder mest i ditt liv?
varför är jag så cool?
är din mormor snygg?

SVAR:
1.Har aldrig strulat med någon ,
2.nej :D
3.Duvar världens finaste vänn,som jag älskade sjukt jävla mkt, och ja älskar dej nu med, du förändrade värkligen mitt liv.och de kmr aldrig bli vi igen
4.av vänner, mina bästakompisar
5.jag vet fan inte :o
6.as heet

: http://eemmaaithink.blogg.se/


Det var allt för denna frågestund,startar en ny om en månad ungefär.idag ska jag vara med mina bästavänner bella o wiebke,och dygna :)

puss ~~

Kommentarer
Postat av: Emma

haha! tack min student kompanjon!<

;)

Saknar dig bajs mkt!<3333 ringer dig när jag är hemma !<3 så får vi bestämma nÅgon dag tsm:)<3

2011-08-05 @ 18:43:55
URL: http://emmaviktorianystrom.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0