TRY TO BE HAPPY!

Vad hände egentligen?jag fattar inte,allt gick så fort ..
Min ängel är i himmelen,vad ska jag göra nu ? när ingen som du finns i världen.
INGEN annan var som du det ska du veta, du var speciell för mig.
Du var ALLTID den som ville mysa och sånt.
jag är sjukt ledsen,jag gråter till jag får röda ögon,så fort jag tänker på dej gråter jag!
du dog idag! ungefär halv 6 jag träffade dig tio minuter innan, jag fick inte säga hejdå till dig!
min ängel, vad hände? jag saknar dig
jag älskar dig så det gör ont.
du fick mig alltid på strålande humör!
Men vem ska göra det nu , nu när du inte finns längre ?
javisst, jag kanske sa : JAG HATAR DIG!
men jag har ALDRIG menat det.
jag älskar dig över hela mitt hjärta min plutt.
detta var det bästa sättet för både dej och oss.
Du kommer aldrig förlåta mig.det vet jag.
och nu kommer du aldrig tillbaks.
så fort jag tänker på dig min ängel,så gråter jag.
jag störtlipar,du var världens finaste,
jag glömmer dig ALDRIG!
och jag tänker på dig jätte mycket ska du veta.


Vila i frid hjärtat!
jag älskar dig ! :'(

2011-08-06 :'(




-minandratextgickbortsåfickskrivany-

Kommentarer
Postat av: emelie nilsson

Jag finns alltid om du vill prata!<3 <3

2011-08-07 @ 12:53:15
Postat av: sofia

naaaw vem e det som det ? :(<3333

finns gumman älskar dig<3333

2011-08-07 @ 17:35:57
URL: http://sofiines.blogg.se/
Postat av: liinnsvensson!

vem?

2011-08-07 @ 20:24:34
URL: http://linnsofialinnea.blogg.se/
Postat av: enduintegillar

r.i.p Sippa<3

2011-08-07 @ 22:48:10
URL: http://lozzis.bloggplatsen.se

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0