Konditionen är la..

cha, kom nyss hem från träningen, gött o röra på dig men ändå ganska jobbigt.
det börja med att jag o emelie kom först av alla kl 5 , men på hemsidan stog de kl halv 6 men de va fel, så alla kom typ halv 6, jag,emelie o en av tränarna Per passade bollen på långt avstånd, och jag är faktiskt inte så dålig på skjuta när vi har haft uppehåll,åååh, nu älskar jag fotboll, för en vecka sen hata jag de, haha
men iaf, när alla hade kommit så börja vi me idioten, svårt o förklara,men ni som vet , ni vet vad det är, efter var det lite skottövningar och långpass och inlägg,sen skulle vi springa i ''korridoren'' och sen förbi ''muren'' där våran andra tränare Mattias stog och stressa, då skulle vi komma förbi där och sen skjuta på mål !
sen som avslutning körde vi lite spring fram o tbx oså, haha sen drack vi lite, och sen haha, fick bella säga va vi skulle göra för springövningar, så bella valde den vi gjorde innan, men då skulle vi springa som en krabba fram o tbx 2 ggr haha, och sen så sa jag att vi skulle hoppa som en groda fram o tbx 2 ggr ;) så ja :)
nu sitter jag här o är helt slut, min kondition är fortfarande uppe, men inte lika bra som förut, jag ska jobba på det :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, riktigt kall dusch ;)
sen kommer johanna, då ska vi vara me robin,joppe och tarik :) <3 , och sen sover hon hos mig
GR8 :D
aja puss på er >3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0