JUST NU ÄR MITT LIV HUR BRA SOM HELST!

Ni ser på rubriken!
mitt liv är bäst just nu , vet inte varför, Har världens finaste vänner som jag älskar dig mycket
ska träffa dom bästa idag igen  som betydeer sjuukt mkt för mig har jag märkt!
och om en halv timme ska jag träna fotboll som jag nte tränat på vet inte hur länge!
till skolan börjar ja träna på eventuellt atlantica eller form nåt sånt, och sen träna fotboll med
så jag bygger mina muskler igen ! :)
japp, ikväll träffar ja ju som sagt Robin<3,joppe<3,tarik<3 och johanna<3 :D
igår var den mysigaste kvällen jag haft,ååh hoppas de blir lika mysigt idag ;)
nepp nu kom emelie, så nu ska vi åka till dotorp o träna
´puss på alla !

uppdaterar sen o säger va vi gjort oså :)

eemmaaithink.blogg.se
läs den bloggen,för den är så sjukt bra!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0