Dag 3 ♥ - Mina syskon

Mina syskon!
Mina syskon heter Jenny och Rebecka som jag sagt i tidigare inlägg!
dom är störtsköna,men inte mina riktiga syskon!
jag älskar dom till tusen,och jag har värkligen jätte kul med dom!
becka är sjukt bäst och underbar och henne kan man värkligen dela allt med.
jenny är mer sur på mig ibland, haha men älskar henne ändå.
vet inte va jag ska skriva mer men haha :D
dom betyder värkligen jätte mycket för mig! ♥


Nu går jag och borstar tänderna,gör rent ansiktet och slänger på mig pyjamasen och lägger mig o sängen och smsar med sara och tittar på tv,tittade nyss på el classico,men de är slut nu :')
usch vad det gör ont i tanden!
Aja,nu ska jag gåå,imorgon börjar ja äntligen packa :D gud va skönt de ska bli att åka till källby igen :D
även fast det baara är ett träningsläger ;)







Här fick ni lite bilder på mitt lag ;D
kysssss

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0