Dag 2 ♥ - Min familj

Min familj .

Har typ två familjer, kan börja med den ena !
Den första familjen består av mig,min mamma och min låtsas pappa !
mamma heter evelina och låtsas pappa heter johan.
Min mamma jobbar som undersköterska och min låtsas pappa jobbar som Bilmekaniker!
i denna familjen har jag inga djur, min hund dog för ungefär 1 vecka sen eller nåt!
men det blir att köpa en nästa år,
Här i fkp går jag i skolan och mina vänner bor här med.
Vet inte vad jag kan skriva mer haaha!

Den andra familjen nudå!
den består av Mig,min pappa,min låtsas mamma,och 2 systrar
Min pappa heter mikael,låtsas mamma heter veronika,systrarna heter Jenny och Rebecka.
Min pappa jobbar som snickare hemma,hos nära&kära,gbg och lidköping.
veronika jobbar vet inte varför,becka jobbar på saleby,och jenny vet ja inte haha !
hos pappa bor vi ute på landet , där trivs ja jätte bra , där umgås ja me djuren(hästar,hundar,katter osv)
badar badtunna,bastar,rider ochsånt man brukar göra på landet!
Nu vet jag nt va jag ska skriva haha!

idag har daten spenderats med arton,martin och sara! dom godingarna har jag tittar på film med ochså!
sen satte jag mej vid datan då så låg martin o sara och myste (':
dom drog typ tjugo i 11 :)
Imorgon börjar ja packa lite smått,för på fredag åker jag till källby lägret, taggad? ohja!
torsdag,fredag,lördag,söndag har jag träning, det betyder att ja tränar 4 dagar i rad! sjukt gött ! :)
Nu ska jag vara lite sociala med dom som skriver med mig på fb :)
Ha de bra,
puss ~



har någon ngt förslag som jag kan göra på min blogg? typ hiss&diss, eller något ?

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0