DAG 10 ♥ - PRESENTATION AV MIG SJÄLV!

Börjar en sånnhär:

Dag 1 ♥ - Presentation av mig själv
Dag 2 ♥ - Min familj
Dag 3 ♥ - Mina syskon
Dag 4 ♥ - Min kärlek
Dag 5 ♥ - Mina bästa vänner
Dag 6 ♥ - Det här har jag på mig idag
Dag 7 ♥ - Min skola
Dag 8 ♥ - Min bästa resa hitills
Dag 9 ♥ - En dag från 2010 som jag minns så väl
Dag 10 ♥ - Det här fick jag på min senaste födelsedag

suger på sånt här men ska försöka :)

Jag heter alexandra elisabeth viktoria kurikka.
Är 12 år och älskar fotboll och ridning.
Mina kompisar har en sjukt stor del i mitt liv,
Jag har halv finsk och de märker ni oxå på efternamnet.
jag går på centralskolan i falköping och trivs jätte bra där.
Bor även utanför falköping på landet hos min pappa , som jag där har 2 plastsyskon!
där ute brukar ja rida,åka fyrhjuling, allt man brukar på landet!
jag har värkligen en jätte bra familj och släkt som jag älskar sjukt mycke
somsagt,mina vänner har en jätte stor del i mitt liv,och spenderar masser me roliga timmar me dom!
Fotboll har jag spelat vet itne hur länge,har velat sluta flera gånger ! men kompisarna övertalar mig att inte göra det!
Jag fick min första häst när jag var 3, de var då jag började hästlivet!
men ja!
där fick ni lite om mig,ksk inte var allt,men jag orkar inte skriva en hel bibel om mig själv :D


Alla har vi varit små!





Kommentarer
Postat av: Sophie'

- så jävla gulliiiiii <333333

2011-08-16 @ 00:00:50
URL: http://sssophiies.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0