cherry cherry boom boom..

hej på er !
sitter och skriver lite me kusin om vilka låtar vi ska ha på julskivan!
Jag och min kusin gör en julskiva varje år, eller har gjort 2 år me denna..
så ja :D
Nu taggar jag som fan till källby lägret, fotbollsläger för fkik :D
Imorgon blir det film här med martin,wille och sara :)
sen ska jag o sara se min match, eller jag är inte med på den,för jag var inte på träningen!
ehehehhe, jaja,gör nidå? :)
vill bara ladda hem alla saw filmer, dom är så bra :D
Ne nu ska jag ta o göra något !
hahaha fufan va jag suger på att blogga ! ;D


Alltid lika vacker! ♥
Om ni inte visste,
Jag har vart ett skit stort fan av TH!
sjukt mycker affisher och sånt. heh :D

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0