SVAR PÅ FRÅGOR !

Eftersom jag nt orkar väntar,svarar ja nu!

Postat av: liiiiiiiiiiiiiiiinn :)

* vad tycker du om mig, helt ärligt?
* första killen du strulade med?
* 3 bästavänner?
* 2 kompissystrar?
* oskuld?

loveuu §§§§

svar:
*Jag tycker du är en sjukt underbar person,som jag älskar från djupet av mitt hjärta,bästavännerforever
och jag slöpper dej aldrig
*har nt strulat me ngn direkt:P
*emma passchier,du,hanna södergren tror jag
*du o emma§
*ja
love u to §§§§



Postat av: m y s s a n '

1. gillar du att blogga?
2. förebild?
3. pizza eller hamburgare?
4. fanta eller cola?

där fick du några frågor,kram!<3

 

svar:

1.Ja de gör ja väl.

2.hmm..svårt.

3.hamburgare

4.beror på vilken fanta

 

kram<3

Postat av: emmaa

- vad tycker du om mig, helt ärligt?
- ditt längsta förhållande,? och med vem?
- första killen du strulade med?
- 4 av dina närmaste killvänner?
- 3 bästavänner?

puss <3

svar:
1.Du är den underbaraste personen som finns i hela världen,utan dig är jag noll,och jag klarar mig inte helt ärligt utan dig,för allt du förändrat i mitt liv vet ajg inte hur jag ska tacka dig!du är värd me är guld.och jag älskar dig nu o föralltid.vi föralltid,
you plus me, forever.
sommarn 2011, ett minne för livet §
bffsforever
2.ja, just som de ser ut idag, 2-4 månader, me aarton :P
3.har inte.
4.Arton,Martin,Henke,Amad,Evraz&amo
5.du,linn,hanna

Postat av: victoria :D

*vad tycker du oom mig? ;).
*5 bästavänner
*3 bloggar du följer
*vad vill du just nu? :D

pussochkram<3

 

1.du är så sjukt underbar,kan inte besrkvia dig med ord så underbar är du,jag älskar dig till tusen

ja släpper dig aldrig victoria.

2.emma,linn,hanna,du,erica,

3. emmas ( www.eemmaaithink.blogg.se )  din , linns, o johanna sevnssons

pusspuss


Postat av: lolav

favvo färg?
vinter/sommar
äpple/päron

 

svar : grön tror jag,

sommar helt klart.

båda.

 

de va alla, ja gör en till om ngn månad iggen.

PussN!♥


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0