E ni med jao,in the club jao ! ♥

för en stund sen började jag med att rensa min garderob,
tog typ en halv timme, timme !
efter de, började jag städa ur min hylla, som är typ
1,60 cm lång fullt me saker,
sen skrivbordet,och snart golvet o sängen :)
ska nog ta o packa idag,
alla är typ på ållevi idag,men jag orkar inte åka dit,
har vart på ållevi 3 kvällar/dagar i rad nu.
igår va jag där till kvart i 10, och spela fotboll me trevliga girls :D
ska ksk till ikea och A6 me mormor idag !
aja imorgon drar jag till faaaaaar  + familj♥
vi ska ha påskbrasa o ngn grillfest där :) sjukt naaaaaaaaaaajs, gör ett inlägg senare lr ikv.!


bye suckkkkers :D

http://www.youtube.com/watch?v=nmM7vwM2jVA&feature=player_embedded#at=36 ♥


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0