bäääääh

imorgon kommer drygt 34 personer hit.för grillkväll,bränboll och påskbrasa.
ligger i sänga har nyss kommit hem från sandhem o har ätit pizza
med alla familjemedlemar förutom tråkiga becka som ville va hemma o sola :P
ska typ ut snart tror jag, ey
va sociala på sms nu wtf,, ..
Btw

Dag 5 - 5 pinsamma punkter om dig själv + en pinsam bild

eeeeeeeeeeeeeeeeeeh? :s

1.jag gillar att titta på pippi i söderhavet (a)
2.Min mobil har en tyo (fåtölj) den kan stå i :D
3.jag sjunger i duschen
4.när alla dricker kolsyrat + jag, så rapar alla efter, så kommer min typ 10 minuter efter, eb :(
5.ja HATAR! tajta och sånna kläder, äkta tjej kläder. i don't like.

ksk inte va de pinsamaste om mig, men jag kommer inte på ngt nu :P ,
aja,

kysssssss suckkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkers

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0