Somebody that I used to know!

halloj!
Bion var sjukt bra igår, haha jätte rolig med , blev att jag sov hos wiebke igår kväll,vi somnade vid 12voch vaknade halv 1 idag! Vi åt god frukost och låg och chillade o titta big brother, sen bestämde vi oss för att ta en sväng te donken! där drack vi cola o åt paj, sen kom bella till donken och då köpte dom varsin paj.Sen åkte vi till PA:s och köpte energy dryck och sen skyndade jag o bella oss hem till mig,och vi trode det var bb nu vid 7, men kom på att bigbrother är  bara kl 6 på lördagar.. Nu ligger jag o bella i sängen och spelar bilspel. Ska kanske te henne sen. men vet inte riktigt än (: Tänkte svara på frågestunden idag ,eller nästa vecka! På måndag börjar jag med träningen o allt dedär som jag bestämt, då får ni somsagt träningsschemat åxå :)
Ha det nice,så hörs vi lovers!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0