städ och träningsdag :D

Yooo !
har städat i mitt rum nu i snart 2 timmar!
trött,och inte klar än..
igår va vi hos bella, sov över, åt tsatsiki och bara slappa , jag somna rätt tidigt, haha
men sen idag gjorde vi jätte god frukost, haha, även fast ja nästan aldrig äter frukost!
kände för att lägga in ett inlägg här!
Just nu , slutade jag städa lite, och ska nu sätta mig och göra mina läxor!
har Matteläxa,spanska,svenska och engelska :/ !
efter det ska jag fortsätta städa, sen ska jag duscha håret,för det är hur flötit som helst nu,sen ringer jag bella och wiebke, så då drar vi på våran första 11manna träning.
vvet fan inte hur 11manna ska gå för oss xD.
jaja, nu ska jag sätta igång att plugga!
vi hööörs! ♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0