Emma Gästbloggar åt cp!

Heydär alla Alexandras läsare.
Emma här, eftersom alex aldrig uppdaterar typ så kände jag att ja kunde göra de åt henne, jag sitter o kollar på VMA´S 2011 och bara tar det lugnt eftersom jag är genom förkyld och inte är i skolan. Men alex är väl i skolan o jobbar eller nått, vet nte riktigt mera vad ja ska skriva mer än att ja o alex ska träffas på höstlovet ochdet kommer bli bäst men de är 9 veckor kvar tills dess och jag längtar som en galning. ! Och att hon är så jävla underbar och att jag älskar henne en jävla massa ♥
Skasäga åt henne att blogga oftare så de inte bli så tomt här, sålänge kan ni passa på och kolla på min blogg klicka HÄR för att komma dit.
Puss på lumpan alla ♥
ÄR hon inte så himlans gullig ? (a)

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0