du är min ängel!







Mitt fina hjärta.
vart ska man börja ?
11 september 2010.dagen vi lärde känna varandra,redan då visste jag att du var en av dom bästa vännerna man kunde få.
nej vi har inte träffats men det ska vi på höstlovet 2011! ♥
11 september 2011,har vi känt varandra i ett år,fattar du själv hur fort det har gått ?
jag älskar dig så mkt ord inte kan beskriva..
Förlåt för att vi har blivit osams och jag krossat ditt hjärta..
Förlåt för att jag kanske inte har varit världens bästa kompis ngn dag.
Förlåt för jag kan vara hur omogen som helst ibland..
men vetu emma? du får göra vad du vill, men jag kommer alltid att älska dig,
för det du gjort mot mig,vet inte hur jag ska tacka dig emma ! .
vad vore livet utan dig finaste?
du gör så jag orkar kämpa,så jag går upp med ett leende på morgonarna
Du är min och jag är din.Du är min styrka att överleva, du ger mig inre kraft.
det finns inte tillräckligt med mening i orden '' jag älskar dig '' för att förklara mina känslor och allt.
Du vet att ja finns här för dig,dag som natt.
vart i helvete har du vart hela mitt liv ?
Du är värd att leva o dö för.
finaste vän!, med handen på mitt hjärta  så kan ja lova dig ett föralltid.
för de är så jag säger de: DU ÄR DET FINASTE SOM FINNS.
Jag har lärt mig att en vänskap utan dig, är ingenting alls.
Vad vore ett liv utan dig? Den frågan har ja ställt flera gånger, och jag har fått uppleva den oxå..
.. men jag vill inte att det ska hända igendu & jag det är så det ska vara! Jag älskar dig då,nu och föralltid!
Jag längtar ihjäl mig tills jag får träffa dig hjärtat,de gör mig så glad, bara jag tänker på det så blir jag glad.att vi ska träffas? guud, jag är överlycklig hjärtat!
Dör du, dör jag inte, jag kommer leva för dig !
äkta vänskap, nu och föralltid? jag lovar att ALDRIG svika dig igen.
När jag kommer, ska vi ta hela västervik, det är vi nu emma, VI TVÅ!
så jävla kul kommer vi ha!
tack för du ställt upp för mig så jävla många gånger!
jag har längtat efter dig! och nu får min dröm bli sann!
att träffa dig kommer bli ett minnne för livet.

Alexandra Kurikka ♥ Emma Passchier föralltid?
jag lovar dig ett föralltid.

Kommentarer
Postat av: emmapasschier

åh älskling! hur lyckas du att alltid få mig börja tjuta?

du vet att jag känner exakt samma sak för dig, och jag vet att allt vi upplevt är så jävla mkt, känslan att inte ha dig vid min sida är det värsta som finns, o varje gång vi bråkar blir mina dagar så jävla mörka,låt det aldrig hända igen?

höstlovet 2011 kommer bli bästa veckan i mitt liv, för då äre vi ska träffas och ja längtar så ja tror ja dör .

Min ängel utan vingar, är du! som alltid hjälpt mig upp på fötterna igen när ja fallit, du är den att tacka.

Jag gillar dig så jävla mycket bruden, hey ho lets go, and rocka västervik och falköping i höst! ♥

2011-09-01 @ 16:21:06
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0