i loveu.

jahapppppppppppp! :)
idag var jag dommare åt 5manna på dotorp,tyckte det gick ganska bra,efter det stack jag hem och pt klubba,,sen komer mormor och hämtade mig,och vi stack direkt till jönköping,meningen va ikea och A6, vi gick in på A6 och jag hade inte ätit ngt,så ja va värsta depp för jag nt hitta någonting,så då hjälpte peter mig,och vi hitta två tröjor inne på h&m,chinos på JC,och converse på scoetta eller vad det heter:)är jätte stolt och tror det blir ganska snyggt,nu har jag precis fått i mig en mjukglass,och är dö mätt,ska nog sova nu,somnade i bilen så jag är lite trött nu.
Jaja,ni får ha de så braaaa, byyyyeeee <3
bara för att jag är så gullig får ni bilder på de jag köpt :)






dom är ljusblåa,bara att blixten var på på systemisen ;)

puss babes §

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0