Give me everything!

ja,somsagt skulle göra ett inlägg nu,
Jag har städat ganska länge idag,bytt gardiner,är så trött på dom ja hade innan,och flyttat om lite affischer,tyckte det blev rätt nice ändå :)
dagen har somsagt spenderats med josefin hela dagen nästan,vi har vart på ållevi,men sen började det att regna,så vi palllade inte varaute,så då tog vi fram våra köks kunskaper och gjorde makaronen och köttbullar,så stolta är vi asså :Dhaha ,Men iaf,efter jag var hos josse,så stack jag hem i ösregnet,mötte andreaskusin på vägen,men när jag kom hem satte jag mig direkt vid datan och började lyssna på musik.och messa med lite folk,Och när jag var med josse btw,så , gud, bella var på liseberg idag, och hon åkte atmosfear, 136 lr 146 m upp i luften och de tar 2 minuter att åka upp,men 3 sek att åka ner,den går i 110km/h ner,skulle seriöst inte våga åka den
OH SHITT,FAN VA RÄDD JAG BLEV, fan de small till som fan utanför, vilka jävlar är de som smäller raketer nu ?
tss,sjukt,, fan va de smäller där borta,jag ska spöa han :DMen ja, min säng väntar på mig snart,ska upp vid åtta imorgon,för ska vara dommare för poolspel på 5manna plan imorgon klockan nio,-FANVADESMÄLLER!
men iaf, efter det så ska jag åka till jönköping med kära mormor och peter! träffar nästan aldrig min mormor,
hon bor i norge 2veckor irad,o sen kommer till sverige 2 veckor!saknar henne jätte mkt,
MEN V AFAN, DE SMÄLLER SOM FAN JÄR,jaja, nu ska jag gå, och borsta tänderna och sen hoppa i sängen :)
puss babes !

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0