falköpingskik♥

matchen 4-3 till skultorp,skit bra match,jag tkte jag va skit dålig,men tränarna tkte de va de bästa jag spelat på länge,Imorgon är det match på dotorp kl,, vet inte, samling kl 7 iaf, ,pt tidaholm,dom ska vi fan ta!
ska nog slänga mig i sängen nu,jag fyller föresten år snart,och på min födelsedag befinner jag mig i västervik hos världens finste vän emma passchier ( www.eemmaaithink.blogg.se ) :D kan skriva min önskelista här :D

*systemkamera
*fotbollsskor , Merc miracle FG SR
*wezc tröjor
*pengar
*fritidskort
*sweettröja
*presentkort på hm,jc,stadium,gina
*tygskor
*fotbollsstrumper
*fotbollsstrumpsband
*stor spegel
*plasmatv
*egna baslurar

kommer säkert på något mer,men vet inte just nu (:
aja nu ska jjag byta data o cama lite (: puss1

hööörs imorr'n

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0